Ingen Thanks Giving / Mörkermusen
Nybyggarna landstiger vid Plymouth Rock och bestämmer sig för att hålla en tacksägelsefest med kanin som huvudrätt. / Mörkermusenmer känd som Sniffles hjälper ett gäng möss som har tvingats ut ur sina hem.