Förar-Lola / Våghalsig Anka
När Ruttan Rundhus river upp skogen med sin pimpade bil, lär Lola Sprätt Ruttan lite trafikvett./ Våghalsen daffy försöker hoppa med sin motorcykel över en stor fontän vif Briarwood Hotel.