Nordpolare / Sim Salabim en ny Sam
Det snöiga Arktis. (Efter Canadian Bacon och lite från Snurre som Sherpa)/ Sam påstår att han har färändrats, men han låtsas bara att vara snäll så att han kan lura av djuren deras mark.