Snurre Samuraj/Anka i bild
När Samurajen Cal terroriserar byar i det feodala Japan, tvingas Snurre Sprätt stoppa honom./Tad Tucker försöker filma en naturdokumentär, men han blir hela tiden avbruten av Daffy Anka som försöker göra det mer underhållande.