När Blacque Jacque Shellacque förstör Minnesotas ostbutik, vill Mörkermusen hämnas / Poliskonstaplarna Horace och Pelle Pigg spanar på Renässansmarknaden för att kunna fånga Riddar Lillehaka som de de misstänker har stulit alla kalkonben.