Two Weeks Without Food
Kreatörerna föreställer sig att Zeus gör "Clash of the Titans" lite hetare, hur "Star Trek II: The Wrath of Khan" kan fungera som opera, hur Speed Racer kan klara sig i NASCAR-världen.