I Love Her
Kreatörerna föreställer sig hur Freddy Krueger blev som han blev, vad som skulle hända om Monchhichi fick in första fullträffen, hur Criss Angel levererar Ultimate Mind Freak och hur en dag med Living Lohans kan vara.