In a DVD Factory
Ta reda på det enda sättet att döda en varulv! Upptäck Composite Santa Claus hemliga ursprung! Kreatörerna föreställer sig en raderad scen från Daredevil-filmen, och vad som kan hända om Hannah Montana hade ett dejt...med mord!