President Hu Forbids It
Batmobile tappar hjulet, tillbringa en natt med Jack Sparrow. Kreatörerna föreställer sig vad som händer när Chris Hanson inte kan fånga ett rovdjur, och Gyro-Robo ger djup åt D & D.