Tell My Mom
Joey Fatone presenterar sin idé till en skiss, Gobots bevisar att de inte är några Transformers, kreatörerna föreställer sig var Billy Joel kan få sin musikaliska inspiration från och vem du kan ringa om A-Team inte finns till hands.