The Ramblings of Maurice
Batman får sen en ny sida av Two Face, G.I. Joe firar sina år i tjänst, skaparna föreställer sig hur nästa "Systrar i jeans"-film kan se ut, plus en ny Dark Crystal till nästa generation.