Omsvärmad av bin på Gotland
På Gotland kan man hitta några av Sveriges finaste råvaror. Pernilla och Thomas letar färsk tryffel, gör egen pasta, skattar honung och omsvärmas av bin. Pernilla får lära sig hur enkla rätter kan förhöjas med riktigt bra råvaror.