Pernilla testar världens starkaste chili
Thomas och Pernilla utforskar svenska södern, Skåne, och Pernilla inser att det växer majs i Sverige. Hon lär sig konsten att röka black angus-bringa och smakar världens starkaste chili. Duon tillagar maträtter som de serverar från en foodtruck.