Surf and turf på västkusten
Pernilla sätts på prov när hon kastas direkt in i restaurangköket och ska ensam ansvara för en rätt som Thomas vann med i Årets kock. Och så dyker hon och Thomas efter ostron och tång till en modern surf and turf på västkusten.