Pizzaduell i Falkenberg
Thomas ska lära Pernilla göra riktigt bra pizza. De åker till pizzans mecka – Falkenberg. Pernilla lär sig hemligheten bakom en god tomatsås och får en lektion i korvstoppning. Till sist möts de i en pizzaduell där en jury korar vinnaren.