Herr Brown har glömt att skaffa en födelsedagspresent till fru Brown. Paddington ordnar ett överraskningsparty./Judy tycker inte om fiollektioner så hon gömmer sig från fröken Potts. Paddington gör ett försök. Öron, var beredda!