Fru Fågel och skadat armen och kan inte laga pannkakor, men Paddington räddar pannkaksdan./Jonathan lär Paddington spela fotboll, men Paddington sparkar in bollen i herr Currys trädgård. De klättrar över staketet för att hämta bollen.