Kors i komposten
När Sushi-Mushi har sönder den enda slev han nånsin lagat mat med, utbrister han att han slutar som kock! Så Mush-Mush och hans vänner försöker ta sig an matlagningen. Hur svårt kan det vara? Väldigt svårt, visar det sig.