Den försvunna Svampinjonen
För att avlasta Mushpie erbjuder sig Mush-Mush, Lilit och Chep att vakta Svamplingarna, och försäkrar henne att allt kommer att gå bra. Men en Svampling växer sig plötsligt större och rymmer. Våra vänner hittar honom i Muddlers klor!