Grodproblem
Mush-Mushs favoritgroda har fått sitt hem invaderat av en ödla. Mushpot säger åt dem att inte lägga sig i, naturen löser sånt själv. Men Lilit tycker så synd om grodan, så hon tar med sig grodan hem till Svampstan, där den ställer till med kaos.