Vilken stinkare
Chep är väldigt glad; i natt kommer en sällsynt och extremt illaluktande växt att blomma! Men han har redan lovat Mush-Mush att leka deras favoritlek. När han väljer blomman istället blir Mush-Mush arg, och de två vännerna slutar prata.