Tävla mot Odjuret
Mush-Mush och hans vänner är taggade på att vinna det stora Barkloppet, men deras viktiga fjärde medlem hoppar av. Våra vänner ber Mushpot att hoppa in som deras tränare, men han blir senare deras fjärde medlem.