HANDY HAPPO & Den flygande hängmattan
Det är en perfekt eftermiddag och dags för Handy Happo att ha kul. Han gungar i en hängmatta. Problemet är att hängmattan inte sitter tillräckligt hårt fast i trädet och han faller hela tiden till marken.