BOLLYWOOD-HAPPO & Den gyllene kronan
En mystisk kartong landar i inhägnaden. Bollywood hittar en krona av guld i den. Papegojan Napoleon dyker ner och tar den från hennes huvud. När Bollywood jagar Napoleon till hans bo, lossnar stenarna under det och hon orsakar ett jordskred.