SUPER-HAPPO mot STUNT-HAPPO
När en fotboll fastnar mitt i sjön, kommer Super Happo och Stunt Happo till räddningen! Rivalerna försöker bräcka varandra för att nå fram till bollen först. Vem vinner och blir den ultimata hjälten bland Happos?