FLOWER HAPPO Bra vibrationer
Ballerina Hippo vaknar plötsligt av ett oväsen. Hon försöker få sina flodhästsvänner att tysta Flower Girls falsksång. Men Ballerinas planer gör bara saken värre eftersom alla Hippos övertalas att delta i Flower Girls sång istället.