FLOWER HAPPO Sömnlös i Sierra
Flower Girl krockar av misstag med tre sovande flodhästar. I ett försök att få dem att piggna till, lär hon de trötta flodhästarna sina speciella yoga-rörelser - med ett komiskt resultat.