PARTY HAPPO Nu dansar divorna
När Party hittar en glänsande bergsprängare väcker han sina sovande vänner med disco-musik eftersom bergsprängaren spelar en cool disco-låt. Men en rosa flodhästfot ställer in en annan kanal.