And the Fight Had a Detente...
I appellationsdomstolen får Marissa i uppgift att ”åtala” två kontrasterande ”cancelkultur”-mål. Slitningarna mellan Diane och Liz tilltar när de samarbetar på ett högprofilerat mål mot Chicagopolisen.