And the Detente Had an End...
Julius försvarar sig själv i Wackners domstol för att få tillbaka sin bil. När återkopplingen från en fokusgrupp hotar att stoppa Del Coopers realityprogram provar Marissa och Wackner olika taktiker för att blåsa nytt liv i domstolen.