And the Clerk Had a Firm...
Del Cooper, chefen för en humorstreamingtjänst, ber Liz bedöma den politiska korrektheten hos en av hans komiker, varpå hela firman börjar bråka om hur humorn och cancelkulturen står i konflikt.