And the Firm Had Two Partners...
Ett stort ekonomiskt bedrägeri har förstört ryktet för en ung jurist, Maia Rindell, samtidigt som hennes mentor och gudmor, Diane Lockhart, har förlorat alla sina besparingar. De tvingas bort från Lockhart & Lee och ansluter sig till Lucca Quinn .