CrimeTime: Freefall
Deckarskådespelaren Hadley Warner drar sig tillbaka till en småstad där hon får sitt första riktiga fall. Med hjälp av en polis löser hon fallet.
Deckarskådespelaren Hadley Warner drar sig tillbaka till en småstad där hon råkar få sitt första riktiga fall. Hon tar hjälp av kriminalaren Shawn Caden för att lösa fallet.