Whitney Houston inviger Super Bowl
1991 är Whitney Houston en fortfarande oförstörd och lycklig karismabomb. Hon har allt och lite till, och en av världshistoriens renaste och största röster inviger Super Bowl med en smäktande version av den amerikanska nationalsången.