Brians bäste vän Ger har gått bort i sviterna av en lungsjukdom och håller en minnesstund på en bar i en irländsk liten by. Det är ingen vanlig minnesstund, det är med ren glädje, en oerhörd värme och en mäktig allsång som Brian minns sin fine vän.