Rörande återföreningar
Denna gång blir det VÄLDIGT amerikanskt och VÄLDIGT patriotiskt. Vi drabbas och fylls av stora känslor när amerikanska soldater kommer hem från utlandstjänst och överraskar sina ovetande barn.