Det blir tårfyllt när vi åker med till Mexiko City och en Coldplayspelning. Den autistiske 7-årige pojken Huillo som har svårt att uttrycka känslor går på konserten med sin pappa, och känslorna svallar över när bandet avslutar kvällen med Fix you.