Aretha Franklin bjuder på STORA känslor
Veckans avsnitt av Gåshud med Filip och Fredrik är lika legendtungt som tårdrypande. Aretha Franklin gör en av sina sista spelningar och golvar alla i publiken. Allra mest Barack Obama och Carole King.