Rösten som golvade världen
I det första avsnittet blir det TV-historia deluxe, ett paradigmskifte inom underhållnings-tv. Ögonblicket när Susan Boyle går in på scenen i Britain’s Got Talent satte en standard för vad talangjakter kunde vara och förändrade allt i grunden.