Southside with You
Emmett och Darnell tillbringar kvalitetstid med Jada. Jake och Jemma går på vårbalen. Spänningen mellan Douda och Marcus tilltar. Kevin tar chansen med Lynae. Trig hamnar i en röra han inte skapat.