A Raisin In The Sun
Emmett säger åt Tiff att bestämma sig. Imani och Shaad börjar om. Jake berättar sanningen för Jemma. Trig ställer ett ultimatum till Douda. Tracy ordnar en kvartersfest. Nina och Dre lägger problemen åt sidan för att hjälpa en person i nöd.