Candyman
Kiesha anpassar sig till livet efter förlossningen. Papa försöker mäkla fred mellan Kevin och Jake. Jada har det kämpigt i sitt nuvarande tillstånd. Ninas misstankar mot Dre når sin högsta nivå. Tiff och Dom får ett affärserbjudande.