Cooley High
Emmett lättar sitt samvete för Tiff. Ett besök på college tvingar Kevin och Jake att tänka om kring framtiden. Douda fattar ett beslut som kommer att förändra Chicago. Jada får oväntade nyheter. Papa startar en podd. Triq återförenas med en gammal vän.