Bergs hemlighet
Dags att slutföra flera moment, men det uppstår problem i köksmonteringen. Carina och Erik tar tag i uteplats, gräsmatta och utemöbler och berättar dessutom en hemlighet för Gamma. Och så kan bastun och sjöstugan äntligen invigas.