Värsta tänkbara beskedet
Carina och Erik drar igång var sitt eget byggprojekt, ett växthus och utemöbler. Ganska omgående får de problem. Byggledaren Gamma tar sig en närmare titt på gästhuset för att se om det går att rädda men kommer med värsta tänkbara besked.