Nytt tak sätter käppar i hjulen
Bygget tar fart, men när Carina och Erik byter från plåt till tegel på alla tak sätter det käppar i hjulen för en frustrerad Gamma. Carina drar igång en lite annorlunda jordgubbsplantering och så kommer Annika Lantz med familj på besök.