Besvärligt uppdrag skapar bekymmer
Carina och Erik får sitt första uppdrag av Gamma. De har gott självförtroende inför uppgiften, men blir snabbt påminda om hur besvärligt det är att snickra. Carina passar på att jaga bort spöken. Gamma får sitt livs underligaste rumsbeskrivning.