Fall, fall, fall
Lag Tennyson ska titta på Shoshonefallen, men när de kommer dit och upptäcker att Åke Ånga suger upp vattnet måste Ben uppehålla ångskurken tillräckligt länge för att farfar Max och Gwen ska hinna stänga av hydromaskinerna och rädda fallen.