Hexfaktorn
När Hex förväxlar en exklusiv trollerishowklubb med ett sällskap för riktiga magiker som avvisar honom, måste Ben komma på ett sätt att kringgå klubbens hårda uppförandekodex för att hindra honom utan att bli utkastad av dörrvakten.