Lustiga huset
Tennysons fastnar i Lustiga Huset som inte har nån utgång, konstruerat av Zombozo. Ben testar sina aliens och kämpar för att undkomma, för att till sist förstå att bakom alla illusioner finns en hemlighet som gör en besviken.